loading...
خانواده سبز, 44 رفتار, مشاوره
مسعود بازدید : 115 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

بیرانوند: تابع تصمیم نفتی ها هستم

بیرانوند: تابع تصمیم نفتی ها هستم دروازه بان تیم نفت تهران گفت: ... بیرانوند در پایان گفت: ...

بیرانوند: تابع تصمیم نفتی ها هستم / ترسی از …

بیرانوند: تابع تصمیم نفتی ها هستم - Bartarinha.IR | برترین ها

بیرانوند: تابع تصمیم نفتی ها ...

بیرانوند: تابع تصمیم نفتی ها هستم - مجله …

بیرانوند: تابع تصمیم نفتی ... تابع تصمیم نفتی ها هستم. 0. ... پرسپولیسی ها با او برای حضور ...

بیرانوند: به خاطر هواداران پرسپولیس تخفیف زیادی …

علیرضا بیرانوند در ... به خاطر هواداران پرسپولیس تخفیف زیادی داده ام / تابع تصمیم نفتی ها هستم.

بیرانوند: نمیتوانم مجانی برای پرسپولیس بازی …

نمیتوانم مجانی برای پرسپولیس بازی کنم/تابع تصمیم نفتی ها هستم

... علیرضا بیرانوند در گفت و ... نمیتوانم مجانی برای پرسپولیس بازی کنم/تابع تصمیم نفتی ها هستم.

خبرگزاری تسنیم - بیرانوند: خون من نفتی است اما …

... که گفتم تابع تصمیم باشگاه نفت هستم. بیرانوند در خصوص ... این تیم هستم. خون من نفتی است و ...

آرشيو دی ۱۳۹۴ - مجله اینترنتی شاپرک

... تابع تصمیم نفتی ها هستم. 0. ... کاپ: علیرضا بیرانوند درباره ... هستند هرچه تصمیم بگیرند من ...

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: پیام هایی رد …

برچسب ها و خبرهای مرتبط با نفت تهران

هفته ها; بازی ها; لیگ ... باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: بدون برگ فسخ قرارداد با بیرانوند مذاکره ...

بیرانوند: برخی رسانه‎ها اذیت می‎کنند/ تابع تصمیم باشگاه هستم

بیرانوند: برخی رسانه‎ها اذیت می‎کنند/ تابع تصمیم باشگاه هستم. ... دارم، به تصمیم باشگاه ...

فوتبالی‌ترین | بیرانوند: برخی رسانه‎ها اذیت می‎کنند/ تابع ...

... برخی رسانه‎ها اذیت می‎کنند/ تابع تصمیم باشگاه هستم. ... علیرضا بیرانوند در ... نفتیها ...

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی ایران؛ بیرانوند: آرزویم …

... که گفتم تابع تصمیم باشگاه نفت هستم. بیرانوند در خصوص ... این تیم هستم. خون من نفتی است و ...

آرشیو خبرهـا - 1453200544 - wwwkhabar.ir

بیرانوند: تابع تصمیم نفتی ها هستم ... بیرانوند اردوی ترکیه را ترک ...

بیرانوند: نفتی ها تصور می کنند هر وقت بخواهند، می …

بیرانوند: نفتی ها تصور می کنند هر وقت بخواهند، می توانند درموردم تصمیم ... منتظرم نفتی ها ...

انتقال بیرانوند به پرسپولیس منتفی شد | طرفداری

... بودند اما نفتیها فقط با حضور ... داره و باید تابع تصمیم ... هستم. بیرانوند هم ...

كاپيتان عزادار پرسپوليس: برای بازی با سایپا تابع تصمیم ...

بیرانوند لباس ما را ... برای بازی با سایپا تابع تصمیم دایی هستم. ... کمی به خاطر عکس العمل‌ها ...

جزییات قرارداد دروازه بان ازبک پرسپولیس/شرط …

  • 5/5
  • 25 RATINGS

... ها. سه شنبه, 29 ... بیرانوند: به خاطر هواداران پرسپولیس تخفیف زیادی داده ام / تابع تصمیم نفتی ...

طاهری قراردادهای مان تابع یک روال مشخص است

از این بابت از شما عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم تلفن‌ها ... تصمیم afc تابع ... هستم . تابع ...

فوتبال ایران

... ناراحتی‌ام ربطی به تعویض نداشت/ تابع کادرفنی هستم. ... نفتیها بلافاصله ... بیرانوند: ...

perspoliscloob.com - اخبار باشگاه پرسپولیس تهران

... تابع تصمیم نفتی ها هستم / ترسی از ... ساعت ۱۸ پرسپولیسی شدن بیرانوند با واریز ...

فوتبال ایران - footballiran.ir

... ناراحتی‌ام ربطی به تعویض نداشت/ تابع کادرفنی هستم. ... نفتی ها به ... تصمیم گرفتیم ...

خبر خوش برای کارکنان صنعت نفت

وبلاگ نفت و نفتی ها ... در خصوص کارکنان تابع قانون نفت نیز تاکنون ... خبر خوش بیرانوند برای ...

فوتبالی‌ترین | طاهری: تا دقیقه نود منتظر بیرانوند

البته باشگاه پرسپولیس هم منتظر پاسخ نفتیها برای انتقال بیرانوند ... نفتیها ... هستم. اگر ...

واکنش محمدی به‌ نهایی‌ شدن انتقالش به‌ پرسپولیس

... تابع تصمیم مسئولان این باشگاه هستم. ... آهن اعلام کرد تابع تصمیم مسئولان این ... بیرانوند

انتقال قطعی بیرانوند به پرسپولیس غیرممکن شد! …

خواندنی‌ها. ... مدیران نفت تهران با عقد قراردادی یک ساله با علیرضا بیرانوند او را تا پایان ...

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5273 | تاریخ 1394/10/26

نفتیها ابتدا عنوان ... اینکه اگر نفتیها بیرانوند را می‌خواهند و ... تابع تصمیمات ...

جام نیوز :: JamNews - ملی پوش نفت تهران: آرزویم …

... که گفتم تابع تصمیم باشگاه نفت هستم. بیرانوند در خصوص ... این تیم هستم. خون من نفتی است و ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا - مطالب …

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا( یکشنبه) پرویز مظلومی جلسه‌ای با مدیر برنامه‌های کرار برگزار ...

- روزنامه جهان صنعت : صفحه 10 "نقدی بر هدفمندی یارانه‌ها ...

صفحه نخست ورود اعضاء ثبت نام ویژه نامه ها شناسنامه ...

طاهری: حضور بیرانوند در پرسپولیس منتفی نشده …

... دروازه‌بان تیم فوتبال نفت,علیرضا بیرانوند ... تصمیم شورای شهر برای ... ما تابع هستیم. ...

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5309 | تاریخ 1394/12/9

... «من یک استقلالی تمام عیار هستم و ... من تصمیم داشتم ... با این اتفاقات نفتیها فکر می ...

سه بازیکن، پرسپولیس را نابود کردند

... با وجود او نیازی به بیرانوند ... دست آوردن دل نفتی ها ... تابع کادرفنی هستم ...

قوانین دست وپاگیر لنگر کشتی سازی را انداخته …

... از دست نفتی ها درحال نگران شدن هستم/ خدا را ... از تصمیم ... ما آن قدر تابع سیاست ...

اعتراضی - sport.shafaqna.com

دلیل ردصلاحیت هدایتی برای خریدپرسپولیس | …

دلیل ردصلاحیت هدایتی برای خریدپرسپولیس | فرهنگ نیوز ... خواندنی‌ها.

خانمهای ایرانی که کلفت دوست دارند

بیرانوند: برخی رسانه‎ها اذیت می‎کنند/ تابع تصمیم باشگاه هستم . ... بیرانوند تأکید کرد: ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا

... مظلومی است که درباره بازیکنان فصل گذشته تصمیم ... تابع تصمیمات ... تحرک نفتی ها در ...

الف - جزئیات تازه از مذاکرات درباره رفع تحریم ها و …

... امر منوط به تصمیم ... هستم من حامی رفع تحریم ها ... منابع نفتی وموقعیت ...

بهمنی: من کاملا مستقل هستم - beytoote.com

بهمنی: من کاملا مستقل هستم مجموعه: اخبار اقتصادی و ...

دانلود اهنگ جدیدمیلاد بیرانوند

دانلود آلبوم لری شاد میلاد بیرانوند. ... ,دانلود اهنگ ها وفیلم های شاد لری,لراموزیک ...

تصمیم عجیب مجمع فدراسیون فوتبال/ دوربین ها حق …

الف - پیام هاشمی به نمایندگان ادوار مجلس

اینجانب که خود نیز عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس هستم ... و تصمیم‌گیری‌ها ... نفتی به سران ...

پدیده تیم ملی: من نمی گویم پرسپولیسی هستم

نفت گزینه پرسپولیس را به آتش کشید!

مخالفت قطعی باشگاه نفت تهران با انتقال علیرضا بیرانوند به تیم ... بهمن تابع ... نفتی ها • گل ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - بیانیه احساسی …

مطمئنم که بار دیگر تصمیم ... خاطرات به یاد ماندنی و تشکر ها به بازیکنان ... ۳۲ بیرانوند: ...

اخبار روز ، اخبار مهم و ضروری

... از موعد معین تصمیم ... به دروازه نفتی ها فرستاد اما این ... بیرانوند، لئوناردو ...

صفری لزوم توجه به توسعه میدان نفتی سومار | …

... استان كرمانشاه فاصله‌ها: ... بهرام بیرانوند عصر امروز در ... در حسینیه های تابع نیم ...

آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار خبرگزاری ها

آکانیوز تیتر روزنامه ها,اخبار ... اولین ایرانی هستم که ... بیرانوند: از دست نفتی ها درحال ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 658
  • بازدید سال : 2,105
  • بازدید کلی : 9,898